ELD Yazılımı
LOGISTICA
GelişimPark’ın geliştirdiği LOGISTICA “Entegre Lojistik Destek (ELD)” yazılımı ;
İnşa edilmekte olan gemilerde veya geliştirilmekte olan herhangi bir askeri projedeki “Malzemenin ve Sistemin”, Ömür Devri Boyunca tedarik ve sözleşme yönetimi dahil, envanterden çıkıncaya kadar geçirdiği safhaları kapsayan ve henüz yeni bir konsept olan ELD; Türk Sanayicilerine modern, doğru, süratli ve entegre bir yapıda lojistik faaliyetlerin yürütülmesine imkan sağlamaktadır.
GelişimPark’ın her bir yeni proje için geliştirmekte olduğu Logistica yazılımı, Lojistik Destek Analizleri (LDA)’ nın hazırlanması ve dokümantasyonu, Bakım Yönetimi (Planlı Bakımların ve Teknik Dokümanların hazırlanması), Arıza tespiti ve Onarımı ve gemi üzerinde mobil olarak tüm ELD bilgilerinin izlenmesi ile ilgili fonksiyonları içermektedir.
Sistem mimari açıdan Merkezi yapıda olabilmektedir. Logistica yazılımı, Bölgesel Merkezlerinden ekranlar vasıtasıyla bağlanacağı şirketin Ana Bilgisayar Merkezinden «Yönetme, Denetleme ve Raporlama» kabiliyetine sahiptir.
Bilgisayar ağı üzerinden çok kullanıcılı, Tek Veri Tabanlı olarak Bölgesel ve Genel Merkez bağlantılı bir yapı ile internet üzerinden çalışabilmektedir.
-
Proje Yönetimi
-
Entegre Lojistik Destek
-
Ürün Ağacı
-
Bakım Konsepti
-
Ömür Devri Yönetimi
-
Konfigürasyon Yönetimi
-
Malzeme Yönetimi
-
Lojistik Destek Analizi
-
Ürün Veri Yönetimi
-
NATO Stok Numarası
-
Teknik Dökümantasyon
“EntegLojistik Destek Yazılımı”, aşağıdaki başlıklardan oluşan Fonksiyonları ve Raporları (çıktıları) içermektedir;
Ürün Veri Yapısı Yönetimi
Platform ve/veya sistemleri oluşturan sistem, cihaz ve parçaların Fiziksel Kırılımlarını (BOM-Bill of Material) kapsayan dokümanların hazırlanması.
Bakım Yönetimi ve Planlaması
Bütün sistemlerin Fiziksel Kırılım (Bill of Material-BOM) bilgileri, Arıza ve giderme yöntemleri, “Koruyucu ve Düzeltici Bakım” bilgi ve dokümanları ile Bakım Merkezlerinin belirlenmesi ve Bakım Planlaması ile bunlara ilişkin dokümanların hazırlanması.
Malzeme Kadro Dokümanlarının Hazırlanması
Platform konfigürasyonunda yer alan sistem ve cihazlar ile işletimi için gerekli Yedek Parça,
Test ve El Aleti, Envanter Malzemesi Kadrolarının belirlenmesi ve ilgili Dokümanların üretilmesi.
Başlangıç Yedeklerinin Belirlenmesi
Platform ve sistemin kullanıcıya teslimi sırasında gerekli olan Başlangıç Yedeklerinin belirlenmesi.
Diğer Hizmetler ve Dokümanlar
•ELD çalışmaları sonucunda seçilmiş olan yedek parçalar ile Destek, Kalibrasyon, Test/Ölçü Ekipmanlarının NATO standardında kodlandırma işlemlerinin yapılması.
•Planlı Bakım bilgilerinin oluşturulması.
•Tüm Teknik Veri ve Dokümantasyonun hazırlanması ve doküman yönetimi